Tugbaklc-4 Allah yardımcın olsun diş agrısı cok zor 😢 ilk üc ay düsük riski olur diye,son üc ayda dişçi stresi korkusu ile erken dogum olur diye izin verilmiyormus tedavilere. 4,5,6 aylıkken tedaviler yapılıyormus. Benimde cok agrıdı bir kac güne cektirecegim insallah doktorumuzdan izin aldık. Cok gecmiş olsun💕