Bende 33+ 6 yım normalde günde 10 kez bebek sağ tarafıma toplanır gibi olur 30 saniye sancı gibi hissederdim nefesim sıklaşır filan. O zaman bi gitmiştim nst de sancı 20 çıktı önemli değil dediler. Dün sabahtan akşama kadar bu toplanmalar kasılmalar arttı 20 dakikaya falan düştü. Dayanamadım akşam gittim korktum. Çünkü bi terslik var gibi geldi. Nst de sancı 80-90 gözükmeye başladı. Bebek hareketi az dediler serum taktılad tekrar tekrar nst çektiler. En son açıklık var mı bakmamız lazım dediler. İlk defa Çatala yattım. Cesaretimi de toplamıştım yani sonuçta normal Doğum istiyorum yapabilirim dedim. Kızlar yemin ederim öldüm öldüm dirildim. Açıklığın olacağı yer kolaz mı ne dedi ebe benim çok yukardaymış normal de tek seferde görürüm ama sendr çok zor oldu dedi 5 kez denedi ben ağlamaya başladım çünkü acıdan ölüyordum. Sanırım o yol normalden biraz uzun sonunda açıklık yok dedi çıkardı. Ben ağlamaya başladım ben nasıl normal Doğum yapıcam bu bile bu kadar zorken diye. Kadın olmanın be kadar zor olduğunu ilk defa çok ciddi bi şekilde anladım. Neyseki açılma yokmuş. Ama resmen travma yaşadım. Bugün kasılma yok gibi. Dikkat edeceksin dinleneceksin yormayacaksın kendini dediler. 34 haftaya kadar geldim 3 hafta daha durur inşallah oğlum karnımda.