Canoglumbenm Sibelvahdet benimde gündüz ayaklarım üşüyor çorap giyiyorum. Akşam olunca yanıyor çıkarıyorum çorapları cnm
SemaAsya Sibelvahdet benim hamilelikten çok önce hatta bekarken vardı. Özellikle geceleri ayaklarım öyle yanardı ki ıslak havlu koyardım. Doktora gittim. B12 eksikliğindenmiş. Benexol b12 kullandım geçti.
Tubiyy Sibelvahdet çoğumuzda oluyor galiba..! Çoraplarımı soğuk suda yıkayıp giyiyorum ateşi insin diye
minikkurabiyem2019 Sibelvahdet genelde ben cok kaldıgımda ve bir yere gidip geldigimde hem şişiyo hem yanıyo 😒
melegiminannesi Sibelvahdet akiam değil günün her saati yanıyor benim 28 haftalığım 🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️