Deletedmom6373 Kızlar bugün şiddetli bel ağrısıyla acile gittik nst bağlandı sancım çıktı ama açikliğim yok ebe açikliga bakti eve geldim baktım kan gelmis sizdede oldumu böyle
Hulyalp Deletedmom6373 kac haftaliksin canim? Devami yoksa endise etme nisan gelmis olabilir ama devami varsa yeniden acile git.
Sabina03 Deletedmom6373 çatı muayenesinden sonra normal bir iki damla kan gelmesi ama fazla geldiyse doktora git bence
NihanMine Deletedmom6373 bir yazı okumuştum gebelik döneminde rahimdeki kan artarmış ara sıra ufak kanamalar ya da muayene sonrası gibi kanamalar aşırı olmadığı sürece normal yazıyordu ama tabiki em iyisi doktora danışmaktır
Denizanne Deletedmom6373 benim çatıma bakıldığında doktorum birazcık kan gelebilir korkma demişti. Ama sen bence nolur nolmaz doktoruna sor çünkü bel ağrısıyla gitmişsin
Memetalim Deletedmom6373 cogu kisi cati muaynesi den sonraki günlerde dogumu basliyomus oyle duydum sende yine gorun