Ilknurko canım ben 2 ay once oldum kürtaj hiç anlatıldıkları gıbı degıl anestesı kesınlıkle al ve demır hıcbırsey kullanmasınlar plastık ve vakum ıslemı uygulansın tavsıyemdır sana demır aletler sonrasında rahımde yapısıklıj yapıyor cunku he bırde ilaç verıyolar kurtajdan sonra vermezlersede iste al olacak enfeksıyonu önlüyor