Arkadaşım haapy mom kullanmıyo. Onun adına bişey sorucam sizlere. 4 lü taramaya girdi ve bebeğinin beynin de 8 mm bir kist gözükmüs. Genel ultrasona girmeden de kontrolünde yine gözükmustu. 4 lü taramada aynı boyuttaymis ilerlememis. Doktor da çok ümitsiz konuşmamış. Gidebilir demiş ve çok korkuyo üzülüyo. Basina gelen var mı acaba sizde gidebilir mi