kızlar benim ilk hamileligim ve bebegim ters bebegim suan 36+5 gunluk hamileyim ve doktorum sezaryan olur diyo yarin gel gün veriyim sezaryan icin diyo ama ben belki doner diyorum en azından 38 e kdr beklemk istiyodum ama doktrum donmez diyip moralimi bozuyor aslında ben normal dogum istiyorum benim gibi ilk hamileliginde sezaryan olup yani kacinci haftanizda oldunuz sezaryan olucaklar???4