Ben e bebek internet sayfasından 5 defa alışveriş yaptım hepsi de 1-2 güne geldi. Kargo takip sayfasından kargom nerede bakıyorum,ona göre evde bulunuyorum. Ama haftasonu verdiğimde siparişi,pazartesi kargoluyorlar salı elimde oluyor. Geç gelenlerin yaşadığı şehirle ve kargo şirketi ile alakalı olabilir. Çünkü ben izmirdeyim.. Ama bebek arabasıyla ilgili yaşadığınız iptal durumu çok saçma olmuş gerçekten. Eğer ödemeyi de aldılar ve sonra stokta kalmadığını farkedip iptal ettilerse gerçekten çok yanlış bir durum.