Kızlar geçen perşembe sezeryan oldum iç dikişlerim bazen çok agırıyor sanki yırtılacak gibi idrar yaparken çok ağrım oluyor daha doğrusu sıkışık oldugum da oluyor normal mi birde gün içinde aniden üşüme titreme geliyor üst üste giyinip baddanyeyle duruyorum bu normal mi teşekkür ederim şimdiden