Kızlar iyi akşamlar. 36+3 günlük gebeyim fakat bugün kontrolde bebeğimin karın çevresinin 3 hafta geri olduğunu söyledi doktor. Takip altına alacağız gelişim geriliği devam ederse hemen almamız gerekecek dedi. Benim gibi bu durumu yaşayan oldu mu? Olduysa bebeğinizin gelişimi düzeldi mi lütfen yardım edin çok endişeliyim.