Sohretkural canım ben tam 1sene önce kimyasal gebelik geçirdim benim değerlerim 65e çıkmişti sonra 3 4 gün geçti toz pembe gbi kanama başladı doktora gidip kan tahlıl yapınca 8e düştüğünü öğrendik kimyasal gebelik geçirdiğimi söyledi sonra pembe kan kırmızı ve kahve renği kana dönüşüp 1 hafta sonra bitti 2 ay geçince tekrar hamile kaldım 1buçuk aylıkken onuda kaybettim kese oluşmadı aldılar şimdi çok şükür 20 haftalık oğluma hamileyim 👶🏼💙