Feyzadertli1 Bugün doktora gittim ve şekerimin yüksek olduğunu söyledi doktorum sınırdaymış 145 dedi hamilelik diyeti önerdi aç ve tok karna şekeri yaptılar yarın sonuçlar çıkıcak canım sıkıldı oğlumda ileride sıkıntı çıkar diye korkuyorum