Bsrakzmn benimde günüm doldu 10 gün içinde sancı olupta gelmezsen yatırıp suni sncıyla dogum unu başlatıcaz dedı doktor normal dogum dan daha zor diyorlar ama herkesin acı eşiği farklı bence sezeryan olmamak için mecbur suni sancıyı kabul etmelisin Allah yardımcımız olsun ınsallah, 🤗