Yilmayse 33.haftama yeni girdim şuan karnıma bir ağrı girdi neden olur kasıklarım karnım midemin oraya nefes aldırmıyor gibi geçiyor sonra Bebegımın hareketini hissediyorum fazlasıyla o mu acı veriyor acaba