Herkese selam biz şuan 5 +3 üz teyzeleri şu sıra hissettiklerim rahimde sızı çekilme bir garip bişeyler adını bile koyamıyorum ilk bebişim değil daha önce kimyasal gebelik geçirmiştim bizlere dua edin olurmu yavrumu kucağıma alıp kokusunu içime çekmeyi çoook herşeyden çok istiyorum