Kızlar Merhaba
Biz 37 haftayı doldurduk bebiş 3900 kg ve haftada ortalama 300 gram almaya devam ediyor iri bebek, Zaten hep 2 hafta önden gitti ve sezeryan olması daha güvenli olucak onun içinde benim içinde.. Doktorun da önerisi bu yönde. Neyse sorum şu doğumun son evresine kdr sezeryana dönülebiliyor biliyorum ama zaten sezeryan olucaksa bari tarihine ben karar veriyim hem de bu bekleyiş bitsin istiyorum. Sorum şu planlı gebelik kaçıncı hafta oluyor Tarihi doktor mu anne mi seçiyo? Hangi anestezi yöntemiyle olucağına kdr kendimiz karar verebiliyomuyuz? Yapanlar tavsiye eder mi? Deneyimli anneler aydınlatırsa sevinirim 🙏