Dilan1636 bende su anda evimde bulunduruyorum daha kullanmadim ama teyzem söyledi. Doguma hastaneye aldiklari zaman meryem ana otunu suyun icine koyuyorsun okunacak sureleri var onu suya okuyorsun o sudan biraz iciyosun. Allahin izniyle o acildikca rahminde aciliyor.
Bunu kendiniz yapmaniz daha iyiymis ama eger yapamazsaniz yakin biride yapabilirmis