12+4 sanırım aynı haftaya denk geliyor doğumlarımız 😊 ben hamilelik dönemimin başından beri iştahsızlık sorunu yaşıyordum iki üç gündür iyiyim ayrıca dört kilo verdim. Oldum olası süt peynir balık sevmem tüketemiyorum hala da. Yoğurt severim köy yoğurdu alıyoruz tüketiyorum da baya umarım diğer besinlerin açığını kapatır 🤦♀️ Diş etlerim kanıyor üç haftadır diş fırçalarken aşırı midem bulanıyor 🤷♀️ Böyle işte 🐣