Sohretkural Merhaba arkadaşlar. Adetime 10 gün var bugün Pembemsi akıntım geldi. Acaba yerleşme kanamasımıdır?
sevval55 Genelde bu zamanlarda yerlesme oluyor canım bence biraz daha bekle adet gununde kan ver yada test yap
Sohretkural sevval55 ramazan bayramında kimyasal gebelik yaşamıştım insallah sağlıklı gebelik vardır 🙏
Lindam Benim öyle bir kanamam olmadı. Ama adet günümden bir iki gün öncesinden başlayan ağrım ağrım vardı. Hatta adet oldun olucam diyordum
Sohretkural Lindam Lindam Benim de adetime 10 gün var ama hafif pembemsi renk akıntım geldi 🤦♀️ Bel ve kasık ağrım var 🤦♀️