Merhaba herkese öncelikle herkesin evladını Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin.
Son adet tarihime göre 29 Mayıs’ta Doğum yapmam gerekiyordu. Doktorum devlet hastanesindeydi çok iyiydi ve tanışımızdı o yüzden bırakmak istemiyordum. Devlette epidural yapılmamasına ve doktorun Doğuma girmemesine rağmen doktorum bana hem epidural yaptıracaktı hemde doğumuma gelecekti. Son haftamda açıklığım va hiç bir şey yoktu Bebek Doğum kanalına bile İnmemiş dedi. İki haftası var daha ama bayrama geliyor gelirsin 29 Mayıs’ta suni sancı isle Doğumu başlatırız demişti. Tabi bende bu sırada hamileliğimin basından beri yürüyüşü filan asla eksik etmedim. Son güne kadar hurma ananas squat yürüyüş ilişki vs oldu. 39+4 de Pazar’a bağlanan gece tam uyuyacaktık hafif adet agrısı gibi sancılarım başladı. Yalancı sancı diye düşündüm dakika tuttum beş dakikada bir geliyordu. Ama ben adet dönemimde bile kıvranıp yerlere yatardım o yüzden ihtimal vermedim bekledim duş aldım vs sancılar geçmedi. 3:30 da eşimi kaldırdım kalk galiba sancım geldi hastaneye gidelim dedim. Teyzemi aldık gittik hastaneye acilde ebe kontrol etti 5 cm açıklığın var dedi şaka yapıyor sandım çünkü hiç o derece sancım yoktu. Bu arada gittiğin hastanede staj yaptım kadın Doğum servisindeki ebeler aşırı gıcıklardı tanıyordum ama eşimde hastanede çalıştığı için bi tolerans olur diye düşünmüştüm. Açıklık kontrolümü yapan Kadın sinir oldu sanırım uykusu bölündüğü için surat beş karış kontrol yaptı kanamam oldu. Servise çıktım orda başka ebe kontrol edicem dedi taytımı bi indirdim kan aktı şarıl şarıl cok korktum. Normal dedi ama bende sağlıkçı olduğum için bu derece normal olmadığını biliyordum tedirgin oldum. Baktı 7cm açıklığın var nasıl duruyorsun dedi saat bu arada 5civarı oldu. Doğumhanede bir oda vardı oraya aldılar beni eşimi teyzemi babamı annemi vs birini bile yanıma almadılar sonra istediğin bir kişi yanında bekleyebilir dedi. Ben yatmak istemiyorum burda yürücem dışarı cıkıp annemlere filan bakacağım dedim. Bu sırada eşime doktorumu arattırdım açmamış ebelere epidural yapılacağını söyledim yapılmıyor normalde doktor bişey demeden biz bişey yapamayız sözümüz geçmez dediler. Hemen diğer özel hastaneyi aradım sinirlendim kendimi ortada kalmış gibi hissettim çünkü. Konuştum hastaneyle bi kaç kere takibe gitmiştim oraya gelin sorun olmaz dediler. Söyledim ben gidiyorum diye bunlar biraz geri vites yaptı eşimi çağırdılar filan yok ben kararımı verdim imzayı atıyorum çıkıyorum burda doguramam dedim. Çıktık giderken eşim inanmıyor hala çünkü yürüyorum hiç agrı yok gibi hafifti sen doğuramazsın aşkım bugün de dedi. Gittik oradaki hemşireye durumu anlattık en son çıkarken açıklığım 7.5 cmdi dedim. Olamaz nasıl böyle durursun ki gel ben bakayım dedi. Baktı açıklık 8cm dedi doktoru çağırdı doktor da inanmadı ve kanama vardı bi gariplik olabilir dedi baktı. Gerçekten 8.5 olmuş epidural hiç isteme sen doğuştan epiduralli gibisin nasıl bir sadaka verdin kime iyilik yaptın dedi. Bende böyle olursa istemem zaten dedim. Yanımda teyzem vardı saat 7:30 olmuş benim sancılar bi anda bi hissetmeye başladım diyorum ölüyorum epidural yapın diye ağlıyorum. Eşim dışardan sesimi duymuş dayanamayıp asagı inmiş giricem içeri demiş sokmamışlar. Dediler Pazar olduğu için ekip yok gelmeleri bir saati bulur açıklığın hızlı ilerliyor o zamana tam açıklık olabilir dediler. Yok dedim istiyorum dayanamıyorum dedim sancım iki dk da birdi sancı gelince belime masaj yaptılar ben çömeldim. Epidurali yaptılar saat 8 gibi bi anda kesildi sancılar az uyim artık cok yoruldum dedim. Bu seferde acıklığın tam doğumhaneye alıyoruz dediler. Aldılar ama brn oldum Leyla:) uyumak istiyorum ıkınsmıyorum sancı gelince hissetmiyorum. Hemşire bakıyor geliyor sancı diyor ıkın diyor üstten bastırıyor neyse yapmaya çalıştım bişeyler :)) bunlar meğerse ben hissetmiyorum diye bi iğne vurmuşlar epiduralin etkisi gitsin diye doktor o sırada bi kesti ben ölüyorum sandım Nasıl hissettim onu Ikın oğlun doğacak son kez dediler ıkındım kafası cıktı hissettim bittiği dedim bi kere daha ıkın omzu çıksın dediler içimden bişey aktı gitti. 49 cm 3500 gr 26 Mayıs Pazar günü 08:45 de oğlum doğdu. Hemen yanıma verdiler sustu bana gelince sonra alıp giydirdiler. Oğlum çıkınca hafif bi agrı kaldı plesanta çıktı yavaş yavaş o çıkınca tüm ağırlar bitti. Dikerken hissetmedim acı ama keserken hissettiğim için ister istemez doktorumu cok zorladım yarım saat dikiş sürdü dışta sadece 5dikişim var. Bir hafta dikiş agrım sürdü bağdaş oturursam o da. Doğumdan sonra hemen ayaklandım oğlumu da doğar doğmaz emzirdim. Ultrasonda 3000 gr 51 cm di yanılma oldu. Ama kucagınıza alıp kokusunu çekince ağrı sızı bitiyor. Bu arada ben Meryem ana otu aldım onu suya koyup dua okuduk o yüzden açılmam öyle hızlı oldu diye düşünüyorum. Herkese hayırlı doğumlar dilerim 😘😘😘