33 haftalık hamileyim, 5 haftalıkken öğrendik kızımızı. Doktor kontrolüne her gittiğimde sorarım şükür bir sıkıntı çıkmadı, en başından beri haftada 1 yapıyoruz. Hala da devam ediyoruz. Doğuma kadar da devam eder inşallah çünkü doğumu rahat yapmanı sağlıyor.