Bunu buraya yazıyorum çünkü doktor araştıranlara bir ipucu bir tavsiye olsun. Kendisini evime yakın ve olumlu yorumlarını gördüğüm için tercih etmiştim ancak yorum yapanların hayatlarında hiç doktor görmediklerini düşünüyorum. Doktor ilgili falan değil sma güleryüzüyle işi oldu bittiye getirecek kadar akıllı bir doktor ben kendisine soru sormasam beni bilgilendireceği yok bulantılarım bu hafta azaldı normal mi diyorum cevap yok. Haftalık yaşayacağım şeylerin bilgisi yok şunu ye buna dikkat et yok muayeneden sonraki 10 günlük kontrol günlerinde ultrasondan bakması için nerdeyse yalvarıcam ki ultrason cihazı çok eski bence. Randevu saatimde girdiğimde görülmedi şu zamana kadar 2-3 saat beklediğimi biliyorum. Kısacası ilgi alaka bekleyen kimse bu doktora gitmesin bence. Ben çocuğumla ilgili detaylı bilgi alamıycaksam niye özel hastaneye gideyimki. Doktorumu değiştiriceğim için tavsiyelerinize açığım kızlar 🤗