Deryaglmser aynen öyle oluyor benım oğlum iri ve kafası büyük ve dönenmemişti yanda kalmıştı .. 😊 Belden oldum iyi lki olmuum çok memnun kaldım hiç bir kımseye ihtiyacım olmadı kendı ısımı kendım gördüm o akşam ayağa kalktım bir daha hiç yatmadım ☺☺ Eger olursa sezeryan belden olmanı tavsıye ederı.