guloguz merhaba 9 haftalık hamileyim sade soda içiyorum günde bir bardak bazen Churchill yapıp içiyorum bi zararı olur mu acaba var mi benim gibi içenler
Sunay10 Kubradem bunuda öğrendiğim iyi oldu asitli diye ben içmiyorum çay kahvede yasaktır diye mesela yasakmı
Zmrtbdk Sunay10 çay kahve sınırlı olarak tüketilebiliyor.Günlük kafein miktarı var.Onu aşmamak gerek.Doktorum günde 2 bardak açık çay ve 1 Türk kahvesi içebileceğimi söyledi.
guloguz Minupa03 ben içiyorum dediğim gibi genellikle akşamları içiyom midemi rahatlıyo çok içine tuz limon ds atıyordum ds sade iccem artık 😊
TugcEva guloguz sor bi istersende yani ben içemiyorum demiştim hatta sevmiyorum sade sodayı dedigimde mineral icin iç yani limonla yada ayran yap su yerine soda koy demişti cidden öyle yaparak içtim bende
Baloglummustafa guloguz sade icmen cok faydali benim doktorum onermisti bebegin suyuna iyi geliyormus