melka1207 Kızlar benim göğüs uçlarım çok hassas ve dokunduğum anda acıyor hamileliğimin başından beri (5. Ayımdayım) benim merak ettiğim böyle hep acıyacaksa bebeği nasıl emzireceğim? Sizin de böyle mi yoksa bende bi problem mi var
Kubradem melka1207 o acıma hissi neredeyse herkeste oluyor bende 2.trimester deyim bu dönemde vücutta kan akışı çok hızlandığı için hassaslasiyor :) ama uzun sürmez inşallah . Emzirincede açıyormuş öyle diyorlar ben şimdiden göğüs ucu kŕemi ve göğüs kapagi araştırıyorum