Elfineliz Merhaba annecikler öncelikle normal doğum yapmayı çok istiyorum. Ama rahmim kalp şeklinde oldugu için ve kanda pıhtılaşma olduğu için doktorum biraz zor diyor benim gibi olupta normal doğum yapan var mı?
Hiloss Elfineliz benimde kanda pıhtılaşma var ve 2 ayrı doktora göründüm ikiside ilk etapta normal deneyemez iğneler ve aspirin engel değil dedi core aspirin 32. Haftada kesildi iğneye devam ediyorum
Merveykaya Bende oscapar kullanıyorum kan sulandırıcı ama doktorum hiç normal doğuma engel falan demedi
Elfineliz Merveykaya rahim kalp şekli ya belki ondan zor olabilir benim normal doğumum bebek dönerse ona rağmen şükür deriz nasip artık