Misra ben sniglar almıştım,hareketlendikten sonra sığamadı benimki 😃 9 aylıkken park yatak aldık yok ona da sığamadı,uyurken holayıp zıplayan acayip deli uyuyan bir çocuk kendisi. 1 buçuk yaşından beri normal tek kişilik yatakta yatıyor. Bende bir müddet ikea beşiği oyun alanı olarak kullandım mutfakta, oturma odasında falan, ayaklarına tekerlek takmıştık hatta😂