Sad3c3m Nurecren tosuncuk😍 zaten 37den sonra çok almıyorlar bildiğim kadarıyla canım herhalde 3700 falan olur en fazla yanlış bilmiyorsam
bilnazo68o Melihadur bende 30+5 bugn gittim 1.600 dedi.sence bebeklerimiz doguma kadar kilolarini tamamlarmi :)
Nezahatozen birazcık fazla sanirim maşallah tombik birşey gelecek sizinki 36+0da 2820 gramdı haftasıyla uyumluydu
Nurecren Nezahatozen Sanırım öyle olacak 😊 erken olmaz inşaAllah karnım çok aşağı indi zor yürüyorum 🤭
Nezahatozen Nurecren kilosu iyi canım gayet solunumu da iyi olursa bi sıkıntı olmaz içini ferah tut sağ-salim kucagimiza aliriz