burhanaltintop Doktor bisey dememişti son gittiğimde ama hazırlıklı ol karnın inmiş dediler 31+5 haftadayım çok korktum sizce de inmiş mi https://hizliresim.com/7Bk03l
Aysebkr1258 burhanaltintop gayet normal göbeğin aşağıya falan düşük değil herkesin yapısı bir olmuyor benim hep çok aşağıdaydı herkes erken doğar diyordu 39 bitti gelene giden yok 🤷♀️
qulistn burhanaltintop gayet normal gozukuyosun canım kızım da hamile iken hep aşağıdaydı o zaman beni kim görse doğuruyor musun diye sorardı 😊
Deniz_ruzgar burhanaltintop hayır inmemis canım normal herkese kulak asma 35 haftamdayım benim bile yeni yeni inmeye başladı göğüs altimdan aşağıya göbeğim.
Bebegiiim burhanaltintop Canım.bende 31 haftama giricem.banada oyle dediler ve gercekten karnim hic yukari cikmadi hep asagida buyudu nedenini bilmiyorm ama cok sukur bi sıkıntımiz yok. Bedenden bedene farklilik bence bu bizimkide boylemis demekki
Dorukunannesi95 Ayyy canim ne takiyosun elalemi sen kendine bak iyi hissediyorsan fark gormuyosan sorun yok
Mutire Dorukunannesi95 olmazzzzz çok bilmiş yakınlar illaki konuşacak. Anca böyle moral bozmayı bilirler
Kahraman35 burhanaltintop bi yerde okumuştum. Dik oturunca göğsün altında bir boşluk hissi olursa karin aşağı inmiş demekmiş. Ayrıca herkes biseyler söylüyor kimseyi takmayın doktor normal dediyse normaldir. Herkes çok bilmiş olur böyle şeylerde.
Nezahatozen hayır canım düşmemiş bana da öyle diyorlardı karnin aşağı düşmüş filan sonra sağolsun kızım hep tepede simdi😂
[silindi] burhanaltintop yoo top gibi yukarda aşağı düşsse yayvan olur ve hissedilir forumdaki makalelerde var
Kfkf 30nhaftalık normal mi bilmiyorum normalde bu zamanlarda herkes bebek yukarı cıkar senin dogum yakın mı dıyolar hep asagıda ydı napayım canım orayı sevıyor 😀😀 doktor hiç bişi demiyo
Karen_ozge burhanaltintop aşağıya düşmüş. Karın böle olmaz düşünüp. Canını sıkma kımsenın laflarını da dusunup kendı pslolojını bozma canım bu donemde agzı olan konusur ozrllıkle anneler kaynanalar hıc bırını duyma 😊 banada neler dıyolar
haklisinesracim burhanaltintop dar biseyle çeksen anlasilirdi da burdan anlasilmiyor saddce 31 haftaliga gore büyük karnin onun dışında bisey yok hatta normal yerinde yani düşük degil