Senaaysu Kızlar 10 haftalığım çok yakınım vefat etti Ben o üzüntüyle çok ağladım kalp atışlarım falan çok hızlıydı o anlarda O anki piskolojiyle çarpındım karnıma doğru bir şey oldu mu hatırlamıyorum Bebeğime bir şey olmuşmudur
Ozican Senaaysu haftanız yeni üzüntü olmamalıydı😔 doktora gidin içiniz rahat etsin.Üzülmek stres çok etkiliyor bebeği
defne55 Senaaysu bende o haftalarda yakinimi kaybettim herhangi bi sorun yaşamadım zaten içine atarsan içten ağlarsan bebekler daha çok etkilenirmis bana bisey olmadı ama herkes bir değil git bi baktır doktora
DemetDigesu Senaaysu agmayla uzulmeyle bırsey olacagını sanmıyorum sureklı olsa belkıı cunku vucut kortızon uretıyormus streslıyken
Minedy Başınız sağolsun, neyiniz olur vefat eden? Bişey olmamıştır bebeğinize inşallah ama yine de üzmeyin kendinizi gerekirse bi dra gidin
Senaaysu Olay dün oldu hiçbir şeyin farkında değildim kendime daha yeni gelince aklıma geldi şu anki düşüncelerim olsa hastaneye hemen giderdim acilden anlarlarmı acaba kızlar nolursunuz dua edin yalvarıyorum bir şey olmasın
Deniz_ruzgar Senaaysu hic bisey olmamistir canim kendine evham yapma iciniz rahat etsin bi hastaneye gidin olmazsa. Gecen ay dedem vefat etti ve cok cok üzüldüm agladim 35 haftamdayım banada bebegimede bisey olmadi çok şükür.
Senaaysu Teyzemin oğlu 3 yaşında vefat etti oyun parkında herkesin gözü önünde başka bir olay da oldu hepsi birbirine girdi
Senaaysu Alarasel fark etmemişler filelere sıkışmış daha sonra baya ilerledikten sonra farketmişler ambulans gelinceye kadar beyin ölümü gerçekleşmiş bir anlık
Alarasel Senaaysu 🤭😕😕😕Allah sabır versn aileisne kimseye yaşatmasn😐😕😕Rabbim çok zor herley ondn ama verende alanda o. Başınız saolsn
gizemaydemir_ Senaaysu Bende senin gibi endişeleniyorum çok ağladım ağlamaktan kendimi kaybettim yemek yemeyi unuttum ilaçlarımı almayı erken diye kalp atışınıda duyurmadı doktor dua ediyorum birşey olmamıştır demi
Senaaysu Ben de o olaydan sonra hiçbir şey düşünemedim inşallah bebeğime zarar verememişimdir çok korkuyorum
Senaaysu gizemaydemir_ inşallah birtanem olamamıştır çok dua et bazı doktorlar erken diye dinletmiyor ama ben sağlık ocağında ilk haftalarda dinlemiştim