Geçen hafta Çarşamba’dan cumaya kadar hissetmedim.normalde hareketleri karnımdan belli olur.ama karnımı sallıyorum vuruyorum kıpırtı yok.doktoruma yazdım. Kalp atışlarını kontrol ettir yazmış.acile gittik cuma günü eşimle ebe kalp atışı nst vs baktı.hissetmiyor musun dedi hayır dedim.çikolata yedirdi. Çikolatadan sonra biraz hareketlendi.ultrasondan bakamadık ama bence sırtı dönüktü ondan hissetmemişim.bence acile git canım.