esra1919 Kızlar bugün cildiye doktoruna gittim surekli kaşıntı olmasndan dolayi. Doktor uyuz oldugumu soyledi. Bi losyon verdi fakat tedirgin oldum ben . Alerji bebegime geçer mi diye.benim gibi ayni durumda olan var mi
sevval55 esra1919 o losyon geçirmiyor bende uyuz oldum benden yataktan eşime geçti her yanımız yara kaşıntıydı... sonra allaha sukur nasıl oldu bilmiyorum birden gitti çok kötü onun kaşıntıs deri altından solucan ilerlemis gibi yara oluyo. Sirkeli suyla dus al canım her yıkanmanda yatak yorgan kaynat makinede
esra1919 sevval55 evet oyle yaptm butun kyafetlerimi nevresimlerimi kaynar suda yikattim. Hala kasinti var ama. Internettede görmüştüm beyaz sirkeyi vucuda surunce fayda veriyo diye. Dgrumu bilmiyorum