Nese_anne Arkadaşlar 17+3 hamileyim isim arıyorum erkek bebeğime sizler neler düşünüyorsunuz paylaşırmısınız
esra1919 Nese_anne bende 23+3 haftalik hamileyim. Eymen , bulut, doruk isimleri arasinda kaldık bizde eşimle. Büyük ihtimalle Eymen olur ama bizde isim arayışındayiz henüz 😊
Ilknurgoksuckr Nese_anne 36 hafta da zorlukla bulabildik bizde 😂 şuan 38 olduk bakalım saglıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻