Fazla büyümeyecek diye kaide yok ama bir seferlik giyebilirsin hamilelikten sonrada ne olacağımız belli değil O yüzden ben bikini üstü aldım ve altında her hangi bir sort ile girmek zorunda kaldım havuz ve denizde enfeksiyon olduğunu için kaşıntı ve basur enfeksiyon olaylarına dikkat et aa bu arada dikkat et benim başına geldi yandım ve çok kötü güneş yanağı yüzünden kasiniyorum umarım sana iyi olmaz sana ve bebisinle iyi tatiller 🤗