Hamileydim. Ayrıntılı ultrasonla bakıldı bugün. İkizmiş. Birinin kalbi durmuş, diğeri gelişimini tamamlayamamış.
Doktor hiç doğum yapmadığın için, çift rahimli ve ikiz olduğu için riskli dedi.
Kendi düşsün daha iyi dedi. Hap verdi. Perşembe gününe kadar düşmezse kürtaj olacağım.
Kendim düşürmek istiyorum. İlacı saat 3 de içtim. Bel ağrım, kasık ağrım ve kahverengi lekelenmem başladı.
İnternette okuduğum kadarıyla banyoda sıcak suyla beli ovmam gerektiği, sıcak suya oturmam gerektiği yazıyor.
Benim gibi yaşayan var mı? Öneriniz var mı?
Ne garip sağlıkla kucağıma almayı dua ederken şimdi düşsün diye dua ediyorum. 😢
Çok şükür isyan etmiyorum ama üzgünüm, şaşkınım. Rabbim verdi Rabbim aldı.