Emine_8 Annelik duygusu, anne karnına bebek düştüğünde oluşuyor, ama babalık farklı, bir erkek baba kelimesini duyana kadar pek baba oldugunun farkına varamıyor bence.. Ben 6 senelik evliyim.. haftada bir iki gün çıkar benım eşimde , bizde kızımla takılırız başbaşa. 😊 Pazar günlerini bize ayırır genelde. Aksamları kuzenleriyle falan batak oynarlar. Bende kızımı uyutup evde kafamı dinlerim🙈