Hamile kaldıgımı öğrendiğimizde eşim ağlamıştı çok sevinmişti ilk aylar heyecanlıydı Bi kızı olacagı için ama Bi anda noldu bilmiyorum hamileliğim in son ayları sürekli arkadaslarıyla dısarı cıkıyor hep yalnız kalıyorum evde ilk zamanlar bişey demedim zaten yasadıgımız yerden dolayı işinden dolayı bunalıyo diyo ama bu artık her gün olmaya basladı güzellikle de söyledim haklısın dedi özür diledi ama yok aynı devam etti saatlerdir ağlıyorum bebegimin heyecanı da kalmadı sevinci de sanki neden böyle nolur yardım edib