Geçen ay hamile olduğumu öğrendim ama 5 gün içinde düşük yaptım. Benim adet düzensiliğim vardı ve yumurtalıklarım yavaş çalıştığı için kolay olmuyordu. Geçen ayki düşüğümün üstüne hiç beklemedim denemeye devam ettim bu ayın 22 sinde adet olmam gerekliydi hâlâ olmadım. Test yaptım ama testte birşey çıkmadı sizce ? Yaşayan varmı