Merhaba kızlar bugun kontrole gittim 37+3 bebeğin kilosu 3308 doktorum hareketlerı herşeyi çok şyi dedi ama suyu sınırda dedi geçen hafta da az demişti zaten.cumartesi çağırdı benı tekrar bakıcak.ilk gebeliğim bilmiyorum var mo böyle bişey yaşayan acaba cumartesı dogumamı alır tamamen azalırsa sezeryana mı alır yoksa sunı sancı mı verır yoksa cumartesıyı bekleyemeden Doğum mu olur yoksa sınırda olsa bile suyu hâla doğmayabilir mi hiç bilmiyorum biraz tecrübelerinizden görüp duyduklarımızdan anlatırmışsınız 🙏🏻