Mervesnck Kizlar merhaba 17 haftalik hamileyim 2 haftadir sanirim sık sık olmaya basladi kafamin icinde nabzim atiyor surekli sanki kulagimin icinde bile duyuyorum bazen tansiyon olabilirmi bu durumu yasayan varmi 😣
Mervemim Aynı durumu yasadıgın an tansiyonuna bakman lazım evde yoksa aletin bi ecznade falan baktır canım tansiyon gebelikte önemli