Merhaba bugun nişanım geldi sanırsam doktorada gittim daha Doğuma var dedi nts de hiç bi şekilde sancımda çıkmadı haftaya bi daha çağırdı kontrole sizin nişandan sonra ne zaman doğumunuz başladı ve nişan gelmesi için bebeğin aşağı inmesi gerekiyor değilmi etrafımda ki herkes karnın daha İnmemiş doğurmazsın sen daha diyorlar bu arada 37+2 hamileliğim