Duygu19031903 Hamilelikte ishal iyi değil diyorlar kabızlıkta iyi değil diyorlar. Öyle deyincede herseyden korkar oldum? Ne yapmak lazım nasıl beslenmek lazım.?
Dvrmsdaouz Duygu19031903 bol bol lifli beslen sebze yen yoğurt ye ve bol su iç et balık tüket ama en önemlisi bol bol su
Duygu19031903 Dvrmsdaouz içiyorum canım evet. Ama ishal oluyorum sonra , ishalde iyi değil diyolar öyle mi? Sonuçta onları yiyince sindirim rahat olıyor öyle değilmi? Bu nasıl iyi değil?
Dvrmsdaouz Duygu19031903 kabız olmaktan iyidir son haftalarda diyare olmak doğum habercisidir zaten bol su içersen diyare olmazsın diyare vucüd susuz kaldığı için olur kilon ne bilmiyorum ama her 30 kiloya 1 litre su tüketmek gerekir
Duygu19031903 Dvrmsdaouz canım 52 kiloyum aklıma geldiğinde su içiyorum. Zaten bu sıcakta içmemek imkansız. Ben şuan 10 haftalığım o zamanlardada mı iyi değil ?