Dilarataskent Zaten herkes doktor maşallah. Hamilesin diye 2 kişilik yemen lazım. En az 15-20 kilo alman şişmen lazım illa. Doğum yapmama bi kaç gün kaldı sadece 9 kilo aldım. Doktorum bebek kilo aldığı ve sağlıklı beslendiğim sürece az kilo almamın çok iyi olduğunu söylüyor. Gereksiz yorumlara niçin bozuyorsunuz moralinizi. Verin cevabınızı onların morali bozulsun.