Gokmeninannesi 12.haftamda ikili testte erkek dediler şuan 18 haftalığım ve kız diyorlar ama iki hafta sonra tekrar bakarız değişebilir diyo anlamadım ya bi türlü öğrenemedim ben nasıl sevicem bebeğimiii
Meltemkrt Gokmeninannesi benimde 18e kadar hep kıza benziyor dendi ama yüzde yüz bende öğrenemedim hala😏 daha değişirmi bilmiyorum merakla bekliyorum ayrıntiliyi orda kesinleşir artik
Gurdess Gokmeninannesi bebeğin pozisyonu netliği engelliyor demek ki canım bende 18+1 de direk erkek dendi.ben aç karna bir tane çikolata yemiştim öyle girdim ultrason a direk gösterdi.