Merhaba hanımlar, nasipse haftaya memlekete gitmeyi düşünüyoruz eşimle. Kendi arabamızla gideceğiz. 12+2 oluyorum kararlaştırdığımız günde. Bu hafta kontrole gidicem zaten ama önceden bi merakımı gidereyim dedim 😅 Bu haftalarda yolculuk eden sıkıntı yaşayan oldu mu? Doktorlar ne diyor? Bu arada yolculuk 10-12 saat sürecek.