Ilknrshnn Iyi gunler kizlar 6 haftalik hamileyim ve dun kanamam oldu doktor kese dışında kanamam olduğunu söyledi yatmami soyledi ilac verdi yasayanlar var mi
Hzlhakko Ilknrshnn tabi ki canım çok arkadaş var burada bende dahil fitile devam 2 aydır geçmedi ama bebeğe zararı yok şükür 🙏
HandeYavuz Ilknrshnn canım benim 5-8 haftalar arası oldu hep yatıp progeston ve progynex ilaç ve iğnesini kullandım geçti çok şükür 16 haftalığım hala kullanıyorum ilaçları
Demetemreikizler Ilknrshnn bende yaşadım canım bnde 6 haftalık falandım 3 ay sadece yattım ac den wc ye sonra başardık büyüdükçe bebek sen dikkat edersen kapanıyor ve şimdi 32 haftanın içindeyiz çok şükür geçmiş olsun sanada zor bir süreç ama birazda senin elinde artık
Byza Ilknrshnn 5 haftalıkken başladı 9 haftalık olduk hala var her gittiğimde iğne oluyorum ve fitile devam
Hzlhakko Ilknrshnn bebeğe zararı olmaz 2 ay oldu ama ilk progestana başladığım zaman aman allahım falan diye korkular sarmıştı 3-4 güne geçecek aksatmadan kullan faydasını görürsün inşallah 🙏
nilaylaylaylay Ben de aynı haftalarda yaşamıştım canım. Kahverengi lekelenme ile gitmiştim. Kanama alanım çok küçüktü benim. Progestan hap ve iğne kullandım. Allaha şükür geçti bir daha da sorun yaşamadım. Dinlen ve ilaçlarını kullan güzelce
Kubuuu1 Bebeğin orada tutunmasını sağlayan progesteron hormonunu dışardan da almış oluyorsunuz bende de aynı durum var 10+4 um ben de kullanıyorum bir şey olmaz Allah'ın izniyle
nilaylaylaylay Ilknrshnn korkma Allahın izniyle hiçbir şey olmaz dinlen ilaçlarını kullan güzelce . Dualarımız seninle 🙏🙏
HandeYavuz Ilknrshnn bende 10 gün yatmıştım canım sonra yavaş yavaş dikkatlice kalktım öğretmen olunca bir de okulda extra dikkat ettim çok şükür ki tatil geliyor 🙏🏻😊
Ilknrshnn Demetemreikizler ben raziyim yeter ki ona birşey olmasın canim hayirlisi olsun inşallah bizde bu sureci atlatırız umarim
Ilknrshnn HandeYavuz bendr çalışıyorum canim 10 gun rapor verdi doktor sonrasina bakacağız belki hic calisamazsin dedi