Merhaba arkadaşlar şu an 37+ 4 haftalık hamileyim yaklaşık 1 saat önce alt bölgeme vajina ve rahim bölgesine şiddetli kasılmalar girdi öyle ki ayaktayken bi anda giriyor yürüyemedim duşa falan girdim şuanda o şiddette bir kasılma yok acaba doğum başlangıcı mı?