Zeytinim Arkadaşlar bugün kontrolüm vardı bu arada 16+1 haftalık hamileyim doktorum bebeğin eşinin rahim ağzında olduğunu söyledi böyle bir durum yaşayan varmı çok tedirginim birşey olacak diye😔
Dryoyr Zeytinim ben yaşamadım ama yaşayan yakınım oldu doktor sürekli yatış verdi hem rahme hem idrar torbasına hemde eski sezeryan yerine yapışıktı onun daha tehlikeliydi. 36. Haftada aldılar bebeği maşallah şimdi 1 aylık sağlıklı bi tospik oldu bile