Zeynepburbuci 34+6 haftalığım 4 gündür ağrılarım var ara ara dünde kahve renkli leke geldi çok az ama sümük gibi perşembe günüde kontrolum var acaba erken doğum belirtileri mi benim gibi olan anneler var mi
Hulyalp Zeynepburbuci sumuk gibi gelen leke genelde nisan derler ama bunu doktorun onaylamasi iyi olur. 4 gundur de agri cekiyomussun bence persembeyi bekleme gec olabilir git gorun.
bebekteyaparimkariyerde Zeynepburbuci gidip bi açıklık kontrolü yapmanda fayda var gülüm haftan biraz erken.eğer Doğum sancında ciğer geliştirici falan vurmaları lazım.
Zeynepburbuci Zuleyhacay ara ara ağrım oluyor kasılmalarımı zaten 26 haftadan beri vardı ntsde çıkıyordu hep ama yalancı sancılardı
Sonnur2 Benim haftam da aynı bugün sağ tarafıma bıçak gibi saplanıyor Ağrı adım atamıyorum şuan ilk kez oluyor