Merhaba kızlar şeker yüklemesi haftaları içinde annemlere gidicem oradaki devlet hastanesinde mi yaptırmam gerekiyor yoksa sağlık ocağından mı ona göre o hastaneden randevu falan alıyım. Devlet hastanesine gidip direk şeker yüklemesi istiyorum mu dicem bilgisi olan var mı şimdiden teşekkür ederim 😊